ANUNT INSPECTOR DE SPECIALITATE (AGENT DE TURISM)

Centrul de Cercetare, Documentare şi Promovare
„Constantin Brâncuşi”
Telefon 0253/217570
Nr. 605 din 31.05.2021

ANUNŢ

Centrul de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi” din Târgu-Jiu, B-dul Constantin Brâncuşi, nr. 12A, Judeţul Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unui post contractual vacant pe perioadă nedeterminată, de inspector de specialitate (agent turism), gradul profesional I, din cadrul Compartimentului Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică – CNIPT Târgu Jiu.

Organizarea şi desfăşurarea concursului se fac potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare.

Data şi locul organizării concursului:

Concursul se va desfăşură la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu din bulevardul Constantin Brâncuşi, nr. 19 şi va consta în următoarele probe:

  • proba suplimentară eliminatorie de limbă străină în data de 13.07.2021, ora 1030;
  • proba scrisă în data de 19.07.2021, ora 1030;
  • proba interviu la o dată ce va fi comunicată odată cu rezultatele la proba scrisă, în termenul de 4 zile lucrătoare de la data susţinerii probei scrise.

Candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

  1. Condiţiile generale prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru anexă la H.G. nr. 286/2011 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale;
    1. are cetăţenie română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
    2. cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
    3. are vârsta minimă reglementată de prevederile legale (18 ani);
    4. are capacitatea deplină de exerciţiu;
    5. are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate:
    6. îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
    7. nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
      1. Condiţii specifice:
        • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;
        • Vechime în specialitatea studiilor necesare ocupării postului – 4 ani.
  • cunoaşterea a două limbi străine de largă circulaţie :
    1. obligatoriu limba engleză – scris-nivel mediu, citit-nivel avansat, vorbit-nivel avansat;
    2. opţional limba franceză sau limba germană – scris-nivel mediu, citit-nivel avansat, vorbit-nivel avansat;
  • să fie absolvent al unui curs de specializare/calificare ca agent de turism, organizat de instituţii autorizate, în condiţiile legii.
  1. Proba suplimentară eliminatorie va consta într-o evaluare a competenţelor de limbă străină care va fi realizată de un traducător autorizat, în condiţiile legii, iar sistemul de notare va fi Cadrul European Comun de Referinţă pentru Limbi Străine.

În cererea de înscriere la concurs, candidaţii vor menţiona a doua limba străină pentru care optează în cadrul acestei probe.

Rezultatele obţinute de către candidaţi la proba suplimentară eliminatorie de limbă străină vor fi consemnate prin „admis” sau „respins”. Doar candidaţii declaraţi „admis” vor putea participa la probele următoare.

  1. Bibliografia pentru proba scrisă:
  1. Partea VI – Titlul III Personalul contractual din autorităţile şi instituţiile publice (art.538 – 562) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările şi completările ulterioare.
  2. Ordonanţa Guvernului nr. 58/1998 privind organizarea şi desfăşurarea activităţii de turism în România, cu modificările şi completările ulterioare;
  3. Regulamentul de Organizare şi Funcţionare al Centrului de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi”(centrulbrancusi.ro).
  4. Pavel Şuşară – Brâncuşi- un sculptor de la răsărit. Cap. XI – O paranteză (II): Ansamblul de la Târgu Jiu sau de la morfologie la sintaxă (Biblioteca Centrului de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi).
  5. Datele şi informaţiile cuprinse pe site-ul „cjgorj.ro/judetul-gorj/”, secţiunea „Obiective de patrimoniu”(„Monumente şi ansambluri”; Muzee, clădiri şi case memoriale).
  6. Aţele şi informaţiile cuprinse pe site-ul „targujiu.info/ro”, secţiunea „Atracţii turistice” Potenţialul turistic natural al judeţului Gorj).

 

  1. În cadrul probei Interviu, candidaţii vor fi evaluaţi în baza următoarelor criterii de evaluare:
  • Abilităţi şi cunoştinţe impuse de funcţie;
  • Capacitatea de analiză şi sinteză;
  • Motivaţia candidatului;
  • Comportamentul în situaţiile de criză;
  • Iniţiativă şi creativitate.

Planul de interviu şi punctajele maxime stabilite pentru fiecare criteriu de evaluare sunt aduse la cunoştinţă cadidaţilor, înainte de susţinerea probei.

  1. Pentru proba scrisă şi proba interviu punctajul maxim este de 100 puncte, fiind declaraţi ”admis” doar candidaţii care au obţinut minimum 50 puncte la fiecare probă. Se consideră „admis” la concursul pentru ocuparea postului de inspector de specialitate (agent de turism), grad profesional I candidatul care a obţinut cel mai mare punctaj dintre candidaţii participanţi, cu condiţia ca aceştia să fi obţinut punctajul minim necesar.

Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins», prin afişare la sediul şi pe pagina de internet a Centrului de Cercetare. Documentare şi Promovare „constantin Brâncuşi”, în termen de maximum o zi lucrătoare de la data finalizării probei.

După afişarea rezultatelor obţinute la selecţia dosarelor, proba scrisă şi interviu, candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.

în situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul selecţiei dosarelor, comisia de soluţionare a contestaţiilor va verifica îndeplinirea de către candidatul contestatar a condiţiilor pentru participare la concurs în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

în situaţia contestaţiilor formulate faţă de rezultatul probei scrise sau a interviului, comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza lucrarea sau consemnarea răspunsurilor la interviu doar pentru candidatul contestatar în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor.

Comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse se face prin afişare la sediul autorităţii sau instituţiei publice organizatoare a concursului, precum şi pe pagina de internet a Centrului de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi”, imediat după soluţionarea contestaţiilor.

Rezultatele finale se afişează la sediul Primăriei Municipiului Târgu Jiu, precum şi pe pagina de internet a acesteia, după caz, în termen de maximum o zi lucrătoare de la expirarea termenului de depunere, respectiv de soluţionare a contestaţiilor pentru ultima probă, prin specificarea punctajului final al fiecărui candidat şi a menţiunii «admis» sau «respins».

  1. Dosarele de concurs se depun la sediul Centrului de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi”, în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunţ în Monitorul Oficial al României, Partea IlI-a, respectiv 05.07.2021 ora 1600.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul. Centrului de Cercetare, Documentare şi Promovare „Constantin Brâncuşi”, Compartimentul Financiar, Contabilitate şi Resurse Umane, telefon 0253/217570; 0785292443.

Data publicării: 18.06.2021

DOCUMENTE NECESARE DOSARULUI DE PARTICIPARE LA CONCURS

  1. Cerere de înscriere Ia concurs adresată conducătorului autorităţii sau instituţiei publice organizatoare;
  2. Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
  3. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
  4. Carnetul de muncă sau, după caz, adeverinţele care atestă vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
  5. Cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează;
  6. Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate;
  7. Curriculum vitae;

Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.

In cazul în care candidatul depune o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecţia dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,

cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii şi carnetul de mutică sau, după caz, carnetul de muncă şi adeverinţele care atestă vechimea vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea.

Adeverinţele care atestă vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor trebuie să conţină obligatoriu următoarele informaţii: funcţia/funcţiile ocupată/ocupate, nivelul studiilor solicitate pentru ocuparea acesteia/acestora, temeiul legal al desfăşurării activităţii, vechimea în muncă acumulată, precum şi vechimea în specialitatea studiilor.

Mergi Sus